Boek dan vandaag nog (online) uw verblijf!
Op onze FAQ-pagina worden enkele veelgestelde vragen over onze kamers, onze dienstverlening en onze boekingsprocedure beantwoord. Zo zal uw verblijf des te aangenamer verlopen. Uiteraard zijn wij bereikbaar als uw vraag en/of antwoord er niet meteen tussen staat.
Als u ons boekingsformulier invult, kan u ‘Controleer beschikbaarheid’ selecteren. Uiteraard kan u ons ook opbellen via 02 511 21 19.
Er zijn vijf manieren om in ons hotel te reserveren:
Om uw reservatie te kunnen garanderen, zijn uw kredietkaartnummer en de vervaldatum van uw kaart noodzakelijk. U kan ze ons per fax (op 02 512 32 71) of per mail doorgeven.
Ja, we beantwoorden alle aanvragen. In eerste instantie zal u een automatische bevestiging per mail van ons ontvangen. Binnen de 24 uur krijgt u dan een persoonlijke reactie van ons – vaak dezelfde dag nog.
Ja, u krijgt altijd een reserveringsnummer. De boekingsbevestiging bevat alle informatie over uw reservatie. U kan die afdrukken en meenemen als u naar ons hotel komt.
Een bevestigde reservatie wijzigen, is heel simpel. Surf naar de website waar u reserveerde en wijzig uw reservatie waar nodig. Als dat niet lukt, kan u ons laten weten wat u precies aan uw reservatie wil veranderen. Wij zullen die dan voor u aanpassen en herbevestigen. Lees trouwens zeker onze annuleringsvoorwaarden over wijzigingen binnen de 48 uur voor uw aankomst.
Neen, daarover hoeft u zich geen zorgen te maken. Uw kaart zal niet worden gebruikt voor de dag van aankomst (check-in), aangezien u met een kredietkaart of contant kan betalen. Uw kredietkaart wordt enkel gedebiteerd als uw reservatie niet geannuleerd is zoals in onze annuleringsvoorwaarden vermeld.
Zelfs als u uw reservatie met een kredietkaart betaalde, kan u uw hotelrekening achteraf met een ander betaalmiddel voldoen. Denk aan cash (euro) of een kredietkaart. Let erop dat we geen Travellers Cheques of Euro Cheques aanvaarden. Wisselgeld geven we standaard in euro.
Wij accepteren:
American Express
Diners Club
VISA
Eurocard/Mastercard
Dat is mogelijk, maar dient op het moment van check-in of bij de boeking aangevraagd te worden.
U kan twee aparte facturen laten opmaken vooraleer wij de eindfactuur printen wanneer u uw sleutel indient voor vertrek.
Een reservatie moet minstens 24 uur voor aankomst geannuleerd worden. Zonder een annulatie (no show) of bij een te late annulatie behouden wij ons het recht om uw kredietkaart te debiteren. We rekenen dan de prijs van de eerste nacht aan. Annulaties moeten schriftelijk – per mail, fax of brief – ingediend worden.
Alle prijzen zijn per kamer per nacht, tenzij anders vermeld.
De weekendtarieven zijn van toepassing op basis van beschikbaarheid. Als het hotel bijna volgeboekt is, behouden wij ons het recht de laagste tarieven niet meer aan te bieden. Daarom raden wij u aan zo snel mogelijk te reserveren. Op het moment van uw aanvraag ziet u namelijk de best beschikbare tarieven.
Neen, alle kamerprijzen per nacht zijn exclusief belastingen en ontbijt (tenzij anders vermeld). Houd er rekening mee dat er per kamer en per nacht een citytax van € 4,50 wordt toegevoegd. Het ontbijt kost dan weer € 5,00 per persoon. Gelieve minstens één dag op voorhand aan de receptie uw ontbijt te reserveren.
U kan bij ons parkeren tegen € 10,00 per auto per nacht.
Als u van plan bent om regelmatig naar Brussel te komen, kan u uw visitekaartje bij de receptie achterlaten. Zo kan ons salesteam een aangepaste formule voor uw volgende verblijf uitwerken. Meestal is deze optie de moeite waard vanaf 50 nachten per jaar.
Neen, wij bewaren uw kredietkaartnummer niet. Bij een volgende reservatie zullen wij die informatie opnieuw opvragen.
Neen. Alleen onze boekingsservice en boekhouding kunnen u later nog contacteren. Wij verbinden ons ertoe geen informatie over u te verstrekken.
Gelieve bij uw boeking te vermelden dat u voor de middag zou willen aankomen. Afhankelijk van de beschikbaarheid doen wij onze uiterste best om aan uw wens te voldoen.
Op de dag van uw vertrek en aankomst kan u uw bagage in onze open en onbeheerde bagageruimte achterlaten. Bagageopslag valt onder de verantwoordelijkheid van de gebruiker. Ons hotel is dus niet aansprakelijk voor diefstal, verlies of beschadiging. Dieren, brandbare en gevaarlijke voorwerpen worden niet in onze opslagruimte aanvaard. Verder behouden wij ons het recht om wegens veiligheidsredenen een object te weigeren. Bagage van personen die niet in ons hotel verblijven, aanvaarden we niet.
Ja, bij aankomst geven we u de login en het wachtwoord. Daarna kan u van gratis wifi gebruikmaken.